Nowa usługa „Mobilny Urzędnik” w Pasłęku od stycznia 2025 roku


Urząd Miejski w Pasłęku wprowadza innowacyjną usługę pod nazwą „Mobilny Urzędnik”, która ma na celu wsparcie mieszkańców o szczególnych potrzebach. Rozpoczęcie działalności usługi planowane jest na 1 stycznia 2025 roku. Dzięki niej osoby z ograniczeniami w mobilności będą mogły korzystać z pomocy urzędnika w miejscu zamieszkania. Inicjatywa ta jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców, którzy z różnych powodów nie są w stanie osobiście odwiedzać urzędów.

Usługa „Mobilny Urzędnik” skierowana jest do osób, które z uwagi na niepełnosprawność, wiek lub chorobę mają trudności w samodzielnym dotarciu do Urzędu Miejskiego. Aby móc skorzystać z tego wsparcia, osoby zainteresowane muszą spełnić przynajmniej jeden z kilku określonych warunków, takich jak posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności lub wiek powyżej 65 lat w połączeniu z ograniczeniami w poruszaniu się. Umożliwi to dotarcie do pomocnych zasobów urzędowych bez konieczności wychodzenia z domu.

W ramach nowej usługi mieszkańcy będą mogli liczyć na wszechstronną pomoc ze strony urzędnika, który będzie dostępny w ich lokalizacji. Pracownik Urzędu Miejskiego pomoże między innymi w wypełnianiu formularzy, wyjaśni procedury administracyjne oraz przyjmie złożone wnioski. Usługa będzie świadczona dwa razy w tygodniu – w środy oraz czwartki, w określonych godzinach. Osoby chętne do skorzystania z „Mobilnego Urzędnika” będą mogły zgłaszać swoje potrzeby zarówno telefonicznie, jak i drogą mailową, co z pewnością ułatwi cały proces.

Źródło: Urząd Miasta Pasłęk


Oceń: Nowa usługa „Mobilny Urzędnik” w Pasłęku od stycznia 2025 roku

Średnia ocena:4.67 Liczba ocen:21


Zobacz Także