Burmistrz Pasłęka ogłasza zmiany dotyczące obsługi mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami. Od listopada 2024 roku, odpowiedzialność za ewidencję związanych z odpadami komunalnymi zostanie przeniesiona do innego oddziału Urzędu Miejskiego. Mieszkańcy powinni być świadomi, że nowe miejsce obsługi związane z deklaracjami oraz reklamacjami będzie znajdować się przy ul. Bohaterów Westerplatte 10A.
Nowe stanowisko dotyczące ewidencji odpadów komunalnych, które obejmuje składanie deklaracji i zgłaszanie reklamacji, będzie dostępne w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Szczegóły kontaktowe to pokój nr 6 i telefon (55) 618-27-59. Taka zmiana ma na celu uproszczenie dostępu do ważnych usług dla mieszkańców Pasłęka.
Warto jednak zaznaczyć, że obsługa dotycząca windykacji, w tym płatności i upomnień, pozostanie w dotychczasowej lokalizacji. Obywatele będą mogli załatwiać te sprawy w Urzędzie Miejskim przy pl. Św. Wojciecha 5, na II piętrze w pokoju nr 23, pod numerem telefonu (55) 618-27-31. Burmistrz przeprasza za wszelkie ewentualne niedogodności związane z przeniesieniem stanowiska i zachęca mieszkańców do skorzystania z dostępnych usług w nowych lokalizacjach.
Źródło: Urząd Miasta Pasłęk
Oceń: Przeniesienie stanowiska ds. odpadów komunalnych w Pasłęku
Zobacz Także